+ new component
m’encanta explicar que miro la que se avecina post irònicament. tots necessitem una excusa per dir “ai mi cuqui”, suposo
Vull un nòvio o només és febrer?
sabeu d’algun horòscop d’aquí que estigui bé? el que he trobat no m’agrada
i q vols q li digui? no vull estar despullada ni de veritat ni metafòricament
crec que no formalitzaré el meu trasllat aquí fins que no hi sigui l’esperanza gracia