+ new component
Bon dia no sé per què serveix això però estic disposada a no tenir filtres s’ha acabat el silenci
sabeu d’algun horòscop d’aquí que estigui bé? el que he trobat no m’agrada
i q vols q li digui? no vull estar despullada ni de veritat ni metafòricament
crec que no formalitzaré el meu trasllat aquí fins que no hi sigui l’esperanza gracia
Vull un nòvio o només és febrer?
m’encanta explicar que miro la que se avecina post irònicament. tots necessitem una excusa per dir “ai mi cuqui”, suposo
no em va bé que coincideixi amb el meu salt a la fama day
Lídia
Lídia
Lídia
Lídia
Lídia
Lídia
Lídia