+ new component
Loading...
La foto de portada són els meus amics fent el meu nom. Vosaltres què teniu?
Lídia
no em va bé que coincideixi amb el meu salt a la fama day
Lídia
crec que no formalitzaré el meu trasllat aquí fins que no hi sigui l’esperanza gracia
m’encanta explicar que miro la que se avecina post irònicament. tots necessitem una excusa per dir “ai mi cuqui”, suposo
i q vols q li digui? no vull estar despullada ni de veritat ni metafòricament