//
sign in
Profile
by @danabra.mov
Profile
by @dansshadow.bsky.social
Profile
by @jimpick.com
AviHandle
by @danabra.mov
AviHandle
by @dansshadow.bsky.social
AviHandle
by @katherine.computer
EventsList
by @katherine.computer
ProfileHeader
by @dansshadow.bsky.social
ProfileHeader
by @danabra.mov
ProfileMedia
by @danabra.mov
ProfilePlays
by @danabra.mov
ProfilePosts
by @danabra.mov
ProfilePosts
by @dansshadow.bsky.social
ProfileReplies
by @danabra.mov
Record
by @atsui.org
Skircle
by @danabra.mov
StreamPlacePlaylist
by @katherine.computer
+ new component
ProfileReplies









Loading...
Jotain sellasta. Tulevaisuus on joka tapaukses jotn muuta kun sellukattilaa & sahapuutatavaraa. Lämpeneväs maailmas. Parhaas tapauksessa uusmuodikas 'puutuote' trendi tekee kasvatettavasta puusta taas laadukasta & ehkä...ne '100.000' syntyy sit samal vaikka luonnon 'ylläpito' & 'kunnostus'-sektoril
Todellakin. Harva meistä on selvillä, tosta.
..neidonkieli (Echium vulgare, eng Viper's Bugcloss.) Ai - tarkotit kimalaisia. Eka kuvan tosi jännittävän olonen...kerran ehkä nähnyt luonnos tollasen. Voiskohan..Kivikkoloiskimalainen ? Päältäpäin jos olis kuva..kai näkis. - Muistaaksein siivet juuri semmosta 'savunharmaata'. (Hyvä tuntomerkki.)
Ihmiset inspiroivat, ilahduttavat. :)
Juu tämä valasee asiaa. :)
Joo noi tunto (& väritys) kyl ilmeisesti aika lail vastais. ... kuningatar on huomattavan kookas. 'Uhkaava' on vähä..vaikee määre. Mut muistelen, et itekin et tollanen 'haarniska' oli kans yks päällimmänen vaikutelma. Hieno löytö :)
Joo, ehkä tod näksempi se. - (...muistaakseni :) kovikkoloiskimalaisen kuningatar ihan kokomusta. Ja viel vähän isompiki ku toi.