//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
- Oisin olettanu, et kylmähkö kevään jälkeen ei tällasii (,ni pian ainakaa) - NO, anyway - älä mee uimaan ns'hi 'paskalampii' (Tai, älä enää rskn lisää moisia 'uimapaikoikskaan' [ohje #Vantaa 'n kaupungille) #ilmasto #vedet ; #warming #heat #climate #change (s) #sinilevä 2026 ; yle.fi/a/74-20232413
4d
yle.fi
Uutiset nopeasti ja luotettavasti.
Sinilevää sisävesissä normaalia enemmän
Tkt.