at://
/
app.bsky.feed.post
/
3morny7dbuc2x
sign in
All
4
Record
2
Post
1
PostEmbed
1
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Joo noi tunto (& väritys) kyl ilmeisesti aika lail vastais. ... kuningatar on huomattavan kookas. 'Uhkaava' on vähä..vaikee määre. Mut muistelen, et itekin et tollanen 'haarniska' oli kans yks päällimmänen vaikutelma. Hieno löytö :)