//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Joo noi tunto (& väritys) kyl ilmeisesti aika lail vastais. ... kuningatar on huomattavan kookas. 'Uhkaava' on vähä..vaikee määre. Mut muistelen, et itekin et tollanen 'haarniska' oli kans yks päällimmänen vaikutelma. Hieno löytö :)