Stavrum ønsker Ine skal gi mer faen.
Stavrum tar feil (denne gangen også).
Stavrum burde ha sagt: Ine må bruke mer empati og kunnskap.
Vi trenger ikke mer «gi faen», vi trenger mer «jeg bryr meg».
@dagbladet-no.bsky.social @gunnarstavrum.bsky.social
www.dagbladet.no/meninger/fli...
Concerning
www.vg.no/nyheter/i/Pd...
«Klaveness forsvarer Gotaas Johnsen
Fotballpresident Lise Klaveness tar Rosenborgs styreleder Cecilie Gotaas Johnsen i forsvar.»
Ikke gjør det, noen ting (og folk) er ikke verdt å forsvare.
@fotballfokus.bsky.social
@nrkesp1.bsky.social