Sivile ledere har jo fungert veldig bra i PST, så dette kan fort bli en suksess for E også.
Kødda! Regner med dere tok ironien 🤣
@vg.no
www.vg.no/nyheter/i/d4...
www.vg.no
For første gang er stillingen som sjef for Etterretningstjenesten utlyst også for sivile søkere. Det er fordi stillingen har blitt viktigere, ifølge Forsvarsdepartementet.