//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Sivile ledere har jo fungert veldig bra i PST, så dette kan fort bli en suksess for E også. Kødda! Regner med dere tok ironien 🤣 @vg.no www.vg.no/nyheter/i/d4...
12d
www.vg.no
For første gang er stillingen som sjef for Etterretningstjenesten utlyst også for sivile søkere. Det er fordi stillingen har blitt viktigere, ifølge Forsvarsdepartementet.
Historisk endring for E-tjenesten: – Nødvendig utvikling
Pro Pax