FRP og SP er russiske agenter.
FRP og SP er usle populister.
FRP og SP må man sky som pesten.
@vg.no
www.vg.no/nyheter/i/V6...
Concerning
www.vg.no/nyheter/i/Pd...
Musk er ingen sykdom, han er et symptom 🤒
@vg.no
www.vg.no/nyheter/i/zO...
🌮
@vg.no
www.vg.no/nyheter/i/K8...
Sivile ledere har jo fungert veldig bra i PST, så dette kan fort bli en suksess for E også.
Kødda! Regner med dere tok ironien 🤣
@vg.no
www.vg.no/nyheter/i/d4...
Sissy SpaceX har åpenbart lest for mye Science Fiction, og med sin lidelse problemer med å skille realitet fra galskap. Han er 🥥
Hva med å bruke ressursene på å redde den blå planeten vi allerede lever på? 🌎
@nrkduran.bsky.social
www.nrk.no/norge/skal-k...
Vibeke Fürst Haugen, slakteren fra Bærum, fornekter seg ikke.
Nå skal allmennkringkasteren duperes til fordel for rent kommersielle aktører.
Ahh USA vår ledestjerne, hva kan gå galt…?
@dagbladet-no.bsky.social
www.dagbladet.no/nyheter/apne...
Denne fyren kan skrive!
…må …tørke …tårer
@rune.lvup.no
www.nrk.no/spillbrevet/...
Stavrum ønsker Ine skal gi mer faen.
Stavrum tar feil (denne gangen også).
Stavrum burde ha sagt: Ine må bruke mer empati og kunnskap.
Vi trenger ikke mer «gi faen», vi trenger mer «jeg bryr meg».
@dagbladet-no.bsky.social @gunnarstavrum.bsky.social
www.dagbladet.no/meninger/fli...
Trailer Trash er vel stort sett det samme, uansett om de har amerikansk eller svensk pass? Spør for en venn.
@vg.no
www.vg.no/sport/i/q6kd...
Flere tyske forbundsdagsmedlemmer deltok på det økonomiske eventet ofte kalt «Putins Davos». Så sa de nei til Ukraina i EU.
For første gang er stillingen som sjef for Etterretningstjenesten utlyst også for sivile søkere. Det er fordi stillingen har blitt viktigere, ifølge Forsvarsdepartementet.
Frp og Sp ønsker ikke å støtte Ukraina med et nødlån for å holde trykket i krigen mot Russland. Statsminister Jonas Gahr Støre (Ap) sier at andre land må bidra mer.