//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Stavrum ønsker Ine skal gi mer faen. Stavrum tar feil (denne gangen også). Stavrum burde ha sagt: Ine må bruke mer empati og kunnskap. Vi trenger ikke mer «gi faen», vi trenger mer «jeg bryr meg». @dagbladet-no.bsky.social @gunnarstavrum.bsky.social www.dagbladet.no/meninger/fli...
Høyre-lederen må vise mer personlighet for å vinne velgernes hjerter.
www.dagbladet.no
Kan Ine Eriksen Søreide overvinne flink pike-syndromet?
19h
Pro Pax