Stavrum ønsker Ine skal gi mer faen.
Stavrum tar feil (denne gangen også).
Stavrum burde ha sagt: Ine må bruke mer empati og kunnskap.
Vi trenger ikke mer «gi faen», vi trenger mer «jeg bryr meg».
@dagbladet-no.bsky.social @gunnarstavrum.bsky.social
www.dagbladet.no/meninger/fli...
Høyre-lederen må vise mer personlighet for å vinne velgernes hjerter.