LinkedIn achtig platform is ook echt voor veel dingen geschikt (als het andere doel(groep) had) Maar vooralsnog zie ik niets wat beter werkt dan FB. Tegelijkertijd baal ik er ook van. Want FB is per definitie geen jofel platform
Te leuk! Niet dat mij gaat lukken.
Respect voor vouwers:)
Facebook en Reddit zijn hier veel meer voor geschikt. Facebook heeft vooral het voordeel dat het heel laagdrempelig is normaal gesproken. Veel overzichtelijker dan Reddit en het voordeel: iedereen zit daar al
Ben geen expert, maar was zo een klap dat meteen wist dat ingeslagen. Hier trilde het door het huis heen.
Buiten dit en jaarwisseling heb ik het beestje nog niet zo nerveus gezien.
Na de klap was het ook alsof de hele buurt/natuur adem inhield. Stilte was hoorbaar :p
03:24 Vannacht. Laatste druppels net gevallen. Meneer snorhaar staat naast bed te mauwen dat hij naar buiten wil.
Iets wat ik met mijn stomme kop natuurlijk deed om er vanaf te zijn.
Nu heb ik 'm natuurlijk geleerd dat irritant zijn erg effectief werkt
Nu ligt hij weer te zonnen
Bluesky en Twitter zijn uitermate geschikt voor snelle bericht uitwisseling en nieuws. Maar totaal ongeschikt voor kwalitatief goed lotgenotencontact. Lange draadjes die op lange draadjes reageren, berichten die niet geupdate of bewerkt kunnen worden. Het platform is er gewoon niet geschikt voor
Tsjonge, vannacht met een hele club geband inclusief groep ondat we het gistermiddag hadden over methylfenidaat en dexamfetamine. Meth en amfetamine zeggen dat mag niet van FB
Het systeem mept dan automatisch alles op slot
Helemaal niet, er is namelijk helemaal geen alternatief waar iedereen makkelijk heen kan. Zeker voor mensen die in dezelfde hoek zitten waar klappen vallen en waarvoor het belangrijk is dat we met elkaar kennis delen is Facebook gewoon nog het beste netwerk