Dag1 NS Zomerabonnement.
NS zegt nee tegen switch en er zijn geen medewerkers bij klantenservice te spreken
OVchipkaart gaat er uit, maar voor tijdelijke zomerabonnement daluren trein moet je eerst nog even 7,50 aftikken voor persoonlijke OVchipkaart, bovenop abonnementskosten. 't Zal heus wel wat nieuwe reizigers geven. Maar denk vooral leuk voor mensen die al treinen.
Vrijdag leaks Fijnaart, DM voor meer info
03:24 Vannacht. Laatste druppels net gevallen. Meneer snorhaar staat naast bed te mauwen dat hij naar buiten wil.
Iets wat ik met mijn stomme kop natuurlijk deed om er vanaf te zijn.
Nu heb ik 'm natuurlijk geleerd dat irritant zijn erg effectief werkt
Nu ligt hij weer te zonnen
Tsjonge, vannacht met een hele club geband inclusief groep ondat we het gistermiddag hadden over methylfenidaat en dexamfetamine. Meth en amfetamine zeggen dat mag niet van FB
Het systeem mept dan automatisch alles op slot
www.rd.nl/artikel/1152...
Had gisteren een tweede pipistrelle mini vleermuisdetector gebouwd. De eerste heb ik cadeau gegeven aan mijn vriendin uit Almelo.
Heb zojuist een rondje gemaakt, maar slechts een paar vleermuizen gehoord. Het had wat geregend en dat is ongunstig om vleertjes te spotten.
Kleine frustratie lol. Over de transitie van de OV Chipkaart naar de OV Pas/OV Pay. Vanaf 1 juli krijg ik weer reistegoed met de UPas en heb al een tijdje geen OV chipkaart meer. De OV chipkaart is bijna uitgefaseerd maar schijnbaar kan het UPas tegoed nog niet op de nieuwe OV Pas geladen worden.