Helemaal niet, er is namelijk helemaal geen alternatief waar iedereen makkelijk heen kan. Zeker voor mensen die in dezelfde hoek zitten waar klappen vallen en waarvoor het belangrijk is dat we met elkaar kennis delen is Facebook gewoon nog het beste netwerk