Hvis ditt hjemsted hadde en egen pizza, hva ville det vært?
Det måtte blitt pizza basert på Mariekjeks fra Sætre
Etter hva jeg har sett siste uka:
Lovendring må til.
16 års grense på alt av motoriserte fremkomstmidler.
+
Mopedlappen eller en «lettvariant» av denne
Det er i grunn galskap at folk uten noe form for opplæring får lov å bevege seg i trafikken på denne måten.
God natt!
Nok er nok!
Boikott FIFA og VM!
#BoikottFIFA
Hvorfor kan ikke arrangement utvikle seg innenfor konseptet sitt?
La nå Tour de France være akkurat det… om de sveiper innom et naboland underveis så ok men, nei…
Hvorfor er det ikke sånn i Europa?
På
Mens jeg venter på at det skal komme fotball på tv igjen (PL, Eliteserien og annen klubbfotball)