Etter hva jeg har sett siste uka:
Lovendring må til.
16 års grense på alt av motoriserte fremkomstmidler.
+
Mopedlappen eller en «lettvariant» av denne
Det er i grunn galskap at folk uten noe form for opplæring får lov å bevege seg i trafikken på denne måten.