//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Etter hva jeg har sett siste uka: Lovendring må til. 16 års grense på alt av motoriserte fremkomstmidler. + Mopedlappen eller en «lettvariant» av denne Det er i grunn galskap at folk uten noe form for opplæring får lov å bevege seg i trafikken på denne måten.