Beşiktaş'ta sadece oturma eylemi yapan 3 arkadaşımız az önce gözaltına alındı.
Parti ve stk flamaları olmayacak.
HAK, HUKUK, ADALET ve HÜRRİYET başlıkları ile pankartlar, sloganlar olacak.
Hiçbir ideoloji ve parti altına girmeyeceğimizi sizler adına bu topluluklara belirttim.
Takipçilerim ve takipçim olacaklar için bilgilendirme, sabittir.
kısacası:
"stajyer bir gazeteci olarak artık haber niteliği taşıyan paylaşımlar yapacağım, hesabımın konsepti bu olacak, anonim kalmayacağım."
❤️
Arkadaşlarımızı #SerbestBırak
burayı unutmuşuz ya, 301 arkadaşımızı unutmayalım ama.
#arkadaşlarımızıserbestbırakın