Takipçilerim ve takipçim olacaklar için bilgilendirme, sabittir.
kısacası:
"stajyer bir gazeteci olarak artık haber niteliği taşıyan paylaşımlar yapacağım, hesabımın konsepti bu olacak, anonim kalmayacağım."
❤️
7 Nisan Pazartesi, 14.00
Umudunu yitirme, hukuksuz şekilde tutuklu olan 299 arkadaşımız ve hürriyetimiz için. Direniş henüz başlıyor.
Beşiktaş'ta sadece oturma eylemi yapan 3 arkadaşımız az önce gözaltına alındı.
takipleşin abi, takip ettiğim sayısı fazla gözüküyor falan dert etmeyin.
bu gönderinin altına yorum atın takipleşin, bütün kitleyi buraya çekmemiz lazım.
Parti ve stk flamaları olmayacak.
HAK, HUKUK, ADALET ve HÜRRİYET başlıkları ile pankartlar, sloganlar olacak.
Hiçbir ideoloji ve parti altına girmeyeceğimizi sizler adına bu topluluklara belirttim.
Arkadaşlarımızı #SerbestBırak
hastalıktan geberiyorum ama direniş var..
ballı, limonlu ıhlamur, akan bir burunla toplantı yapmaya çalışmak ne kadar zor biliyor musunuz😩
burayı unutmuşuz ya, 301 arkadaşımızı unutmayalım ama.
#arkadaşlarımızıserbestbırakın
gençler ben bi 3-5 saatliğine X'e geçiyorum. 1-2 saat içinde spacemiz başlayacak. sizleri de beklerim.
sonra tekrar döneriz buraya
Eylem ve yürüyüşlerle ilgili bir açıklama olacak. (DİRENİŞ İNFO olarak medya ayağını yürüteceğiz.)