burayı unutmuşuz ya, 301 arkadaşımızı unutmayalım ama.
#arkadaşlarımızıserbestbırakın
Beşiktaş'ta sadece oturma eylemi yapan 3 arkadaşımız az önce gözaltına alındı.
Takipçilerim ve takipçim olacaklar için bilgilendirme, sabittir.
kısacası:
"stajyer bir gazeteci olarak artık haber niteliği taşıyan paylaşımlar yapacağım, hesabımın konsepti bu olacak, anonim kalmayacağım."
❤️
Parti ve stk flamaları olmayacak.
HAK, HUKUK, ADALET ve HÜRRİYET başlıkları ile pankartlar, sloganlar olacak.
Hiçbir ideoloji ve parti altına girmeyeceğimizi sizler adına bu topluluklara belirttim.