+ new component
Imyeh
Belki de böylesi daha iyidir.
Hep normal suç
x.com/i/status/201...
Selamlar, naaptınız o işleri?
Çocuk yapmamış olsaydım pişman olurdum, çocuk yaptığım için pişman olmadım. Felsefe biraz da boş yapmaktır.
Slm naptınız?
Bravo 💪🏼
Oyun ya. Dizi için oyundan vazgeçilmez. Film ya da kitap olmalı.
SA
open.spotify.com/track/2CGi0k...
Gerek yok ama ikna olmuyor sanırım :))