+ new component
Imyeh
Slm naptınız?
Çocuk yapmamış olsaydım pişman olurdum, çocuk yaptığım için pişman olmadım. Felsefe biraz da boş yapmaktır.
Sizi çok ihmal ettiyim için bi tebete bırakayım buraya.
AI yüzünden güzel fotoğraflara şüpheyle yaklaşır oldum. Iktidarımızda AI kullanımını yasaklayacağız.
SA hayırlı cumalar
Günaydın; "de" bağlacına gösterilen ihtimamın "ne ... ne ..." bağlacına gösterilmemesi canımı sıkıyor.
Selamlar, naaptınız o işleri?
SA
open.spotify.com/track/2CGi0k...
İstanbul'a en son on sene önce Ankara'ya da en son yedi sene önce gittim.