He vivido en el interior de Tarragona y en Barcelona ciudad. Y creo que esta ola de calor en Euskadi es una de las que peor estoy llevando.
Tremendo.
Si eso es lo que nos espera... 😭😭
Latin America's vote is ever more territorial. In #Colombia & #Peru, as across the region, left-behind places revolt against the establishment behind whichever #populism voices their grievance.
The revenge of the places that don't matter, continent-wide.
doi.org/10.1080/0013...
Bon dia! Com sempre, Venus brillava fort el 17 de juny, però durant una estona va quedar ocult rera la Lluna. A la Colúmbia Britànica, l’ocultació es va veure de dia i Venus va reaparèixer entre els núvols. No és un muntage, és una foto feta per Robert Nemiroff i Terry Bonnell.
Will never stop getting a little thrill every time.
Jo, quan començeu amb les indirectes i mai m'entero d'un pijo:
Andrés Rodríguez-Pose
Duncan Weldon
Barrufet del temps
que tenemos un ministro del Interior que infiltra a maderos durante años en colectivos sociales!!
No ploris per un món que lluita.
Lluita per un món que plora. 💫
https://karmetxu.substack.com/