//
sign in
Profile
by @danabra.mov
Profile
by @dansshadow.bsky.social
Profile
by @jimpick.com
AviHandle
by @danabra.mov
AviHandle
by @dansshadow.bsky.social
AviHandle
by @katherine.computer
EventsList
by @katherine.computer
ProfileHeader
by @dansshadow.bsky.social
ProfileHeader
by @danabra.mov
ProfileMedia
by @danabra.mov
ProfilePlays
by @danabra.mov
ProfilePosts
by @danabra.mov
ProfilePosts
by @dansshadow.bsky.social
ProfileReplies
by @danabra.mov
Record
by @atsui.org
Skircle
by @danabra.mov
StreamPlacePlaylist
by @katherine.computer
+ new component
ProfilePosts









Loading...
utan, utan. utanmayan insan olur mu lan?
Doğal olan normal haktır, normal hukuktur, normal adalettir.
jeff de pencerenin önünde oturmuş sevgilisinin evi aramsını izlerken birden katil olmasından şüphelendiği komşunun da apartmana girdiğini görüyor. ama bağırsa bağısmaz, kırık ayağından dolayı yardıma koşsa koşamaz. çaresizce her şeyi izlemek zorunda kalıyor. +++
hitchcock'un arka pencere filminde, jeff adında bir adam ayağı alçıda olduğu için pencereden komşularını izleyerek vakit geçiriyor. karşı komşusunun karısını öldürdüğüne inanmaya başlıyor, ama yerinden kımıldayamadığı için sevgilisi lisa, komşu evde yokken delil aramak için onun evine giriyor. +++
ölümü kabul etmek zaten çok zor da, göz göre göre ölümü kabul etmek bambaşka bir seviye
bu arada konumuzun evlilikle bir ilgisi yok :)
eşiyle mutsuz olan ama idare eden bir kadın, ölene dek o adamla birlikte kalabilir. ama ne zaman ki adam artık sınırı aşan şeyler yapar, kadın tası tarağı toplayıp gider, hayatına yeniden başlar. diyeceğim o ki, bazen "adamın iyice zıvanadan çıkması" yeni bir dönem için gereken tetikleyici olabilir.
artık bundan kurtulmamız lazım. başka bir komşuyu mu ararız, alçıya rağmen koşmaya mı başlarız, ne yaparız onu görücez ama olan biteni oturduğumuz yerden izleyemeyiz artık.
sinemada jeff'in yaşadığı şeye "statik iç çatışma" deniyor. son zamanlarda bunu yaşadığıma, yaşadığımıza inanıyorum. bağırsak sesimiz neye yarıyor, çözelim desek ne yapacağımızı tam bilemiyoruz. bir "statik iç çatışma" yaşıyoruz dünyayı izleyerek ve bu hepimizi tüketiyor.
İmamoğlu: Bu davaların asıl savcısına sesleniyorum, korkma gel yarışalım