Op de camping zouden wij nu compleet wegbranden. Nou moesten we wel heel toevallig naar huis voor een dagje. Ah wat erg!🥳😂
Nog 1x opkomen straks 18:00/02:30. En dan mooi de camping in het vooruitzicht. We krijgen prachtig ☀️mooi☀️weer☀️ aankomende week. Fijne zondag.
Onze vakantie zit er helaas weer op. Maar het was heerlijk. De ⏰ net gezet op iets te vroeg. Maar dat is weer even wennen. Een ☕️ in de vroege ochtend maakt gelijk de dag. Fijne avond……..⬇️😉
2 los staande meldingen van elkaar maar 1 ding hadden ze gemeen. Bij alle 2 het zelfde raam ingegooid tijdens het rijden!🤬Ik bij de laatste melding tegen de agent. Dit materiaal moet weg langs de busbaan! Topper👮🏻♂️nam contact met de gemeente. 1 1/2 uur later alles weg!💙
Brak maar relaxed deze dag afsluiten. Wat vinden jullie van mijn t-shirt? Persoonlijk vind ik hem geweldig 💛. En door de eerste keer een maat te klein te hebben besteld. Heeft mijn vriendin er ook 1 een grijze. We zijn nu een ANWB Bus stel op de camping😍. Fijne avond.👋🏻
Nee ik ga nog geen schaapjes tellen. Maar wilde dit plaatje jullie niet onthouden. Zij keken zo mooi in de lens. Fijne avond gewenst aan die kant.