Goedenavond , vanwege een afmelding mocht ik weer op de bus vandaag. Het reed lekker weg zo na mijn vakantie. Fijne avond
Het is elke keer weer een 🎁. Vanmorgen een heul klein vosje. Mooier kan mijn dag niet beginnen als ik Almere haven binnenkom.❤️
2 los staande meldingen van elkaar maar 1 ding hadden ze gemeen. Bij alle 2 het zelfde raam ingegooid tijdens het rijden!🤬Ik bij de laatste melding tegen de agent. Dit materiaal moet weg langs de busbaan! Topper👮🏻♂️nam contact met de gemeente. 1 1/2 uur later alles weg!💙
Nee ik ga nog geen schaapjes tellen. Maar wilde dit plaatje jullie niet onthouden. Zij keken zo mooi in de lens. Fijne avond gewenst aan die kant.
Op de camping zouden wij nu compleet wegbranden. Nou moesten we wel heel toevallig naar huis voor een dagje. Ah wat erg!🥳😂