📢 ATENCIÓ 📢
Havia comprat entrada per anar aquesta tarda al cine però estic amb infecció d'orina i no hi podré anar. És per The Drama, a les 18 h al Floridablanca. Qui la vulgui, que m'ho digui i la hi passo. Al menys que algú l'aprofiti...
La revolució que necessitàvem!!😋
Bob Odenkirk returns as Saul Goodman in new video celebrating America’s 250th anniversary 🇺🇸