🆘 AYUDITA! 🆘
Busco habitación en Barcelona. 🍺 🌤️ 🌊
Estoy mirando sobre los 480€, un bailoteo sobre esa franja. Las zonas que más me interesarían son Clot o Camp de l'Arpa y la entrada sería rollo Julio - Agosto.
🏳️🌈 LGTB friendly 🏳️🌈
Si podéis compartir la publicación me haréis un favor enorme!
📢 ATENCIÓ 📢
Havia comprat entrada per anar aquesta tarda al cine però estic amb infecció d'orina i no hi podré anar. És per The Drama, a les 18 h al Floridablanca. Qui la vulgui, que m'ho digui i la hi passo. Al menys que algú l'aprofiti...