A pensar no s'ensenya dient "penseu", a reflexionar no s'ensenya dient "reflexioneu", a escriure no s'ensenya dient "escriviu", ni a parlar dient "parleu". Tot i que per aprendre tot això cal pensar, reflexionar, escriure i parlar, si fos tan fàcil com dir-ho, no es necessitarien docents.
#eduCat
Uno de los triunfos del movimiento antipantallas en la escuela es hacernos creer que los estudiantes no tocan ya un papel.
Mientras, en el Corte Inglés, todos los años colas para recoger los libros de texto, con número como en la carnicería.
Hilo de vuelta al cole. 🧵👇