"El món divertit, entretingut… Fals, però amb colors i companyia, és el món de fora de l’escola. I el món de dins de l’escola és un món de professors que expliquen coses que s’han d’aprendre per aprovar, desaparèixer i oblidar."
@jaumefunes.bsky.social
elmon.cat/societat/edu...
ENTREVISTA al psicòleg, periodista i educador amb motiu del seu darrer llibre 'No sense el meu mòbil'