Als Vijlbrief wil dat dat vakbonden meedenken dan geven ze die 44+ miljard aan werknemers- en werkgeverspremies maar terug aan de sociale partners. Dan tuigen we de oude bedrijfsverenigingen weer op en gaan we de WW en de WIA wel weer zelf doen, net als vroeger.