Twee jaar geleden ben ik verhuisd naar een dorpje. In dit dorp zijn ze gek op vuurwerk. Niet alleen met oud en nieuw maar ook bij elke verjaardag of feestje wordt er vuurwerk afgestoken. Ook bij het WK wordt erbij elk doelpunt flink op los geknald. Mijn arme hond, zo vreselijk bang voor vuurwerk 🤮