//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Vanmorgen om 07:00 uur al buiten lopen met de hond. Gisteren alleen kleine rondjes en gisteravond wilde ze helemaal niet naar buiten , onweer. Het was al flink aan het opwarmen.