🔴 Vefa Lisesi öğrencilerinden oturma eylemi
🗣️ bianet’e konuşan bir öğrenci: “Gelecek kaygısı yaşadığımız için buradayız. Yoksa biz de isteriz dersimize girelim, okulumuza devam edelim ama bize bu fırsatı vermiyorlar.”
🗞️ @alidnc.bsky.social'in haberi
🔗 buff.ly/ZHhke6z