🔴 Vefa Lisesi öğrencilerinden oturma eylemi
🗣️ bianet’e konuşan bir öğrenci: “Gelecek kaygısı yaşadığımız için buradayız. Yoksa biz de isteriz dersimize girelim, okulumuza devam edelim ama bize bu fırsatı vermiyorlar.”
🗞️ @alidnc.bsky.social'in haberi
🔗 buff.ly/ZHhke6z
🟣 Feministler 21 Haziran’da Yoğurtçu Parkı'nda buluşuyor
👉 Şenliğin bir amacı da feminist mücadelelerin görünür kılınması ve mücadeleler arasında dayanışma kurulması.
bianet.org/haber/femini...
i feel you ripley 🧡💛
nası bu kadar güzel barbunya yapabiliyorum yaa. nası bi mükemmellik bu.
www.iovanzaim.com/post/amorgos...
psikiyatristimin gözlerinin gri mavi olduğunu daha geçen seansta fark ettim. 2,5 senedir hastasıyım. yuh bana.
uzun zamandır evden çıkıp dalyan sahile kadar yürümemiştim. öyle iyi
geldi ki. marina satti de yeni albüm çıkartmış. mis.
hala burdayız. gitmedik bi yere. şşş!
koca dünya, o boyutlarına erişemediğimiz kainat; kendini kurnaz sananlara, aymazlara, cehaletinden gururlanana, hak yemeye utanmayana göreymiş. onların düdüğü bizim kulaklarımızı kanatıyor.