at://
/
app.bsky.feed.post
/
3mdlpl4wrdk2l
sign in
All
4
Record
2
Post
1
PostEmbed
1
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
M'agradaria vore-li la cara, ara, al mamarratxo mongòlic nostrat que va tuitejar l'any passat dient que l'ONU feia una cosa "més que inacceptable" acceptant el recompte d'assassinats que donava el govern de Gaza. Vore-li-la i marcar-li-la.
4mo
Guillem Calaforra
www.ara.cat/1_55f0bd?utm...
4mo
L'exèrcit israelià admet ara el recompte de Hamàs de més de 71.000 morts a Gaza
www.ara.cat
Les autoritats han desmentit sempre les xifres del ministeri de Salut, que les titllaven de "propaganda" de guerra
Vicent G. Devís