Uno lee a Abascal y sus Minions y realmente sí que empieza a desear que muchos españoles sean sustituidos por migrantes.
Nando meneja molta raó. Els llepaculs infectes de l'oligarquia econòmica fan tot el que poden per a engreixar els vampirs que xuplen la sang als treballadors, als venedors honestos i als consumidors.