Nando meneja molta raó. Els llepaculs infectes de l'oligarquia econòmica fan tot el que poden per a engreixar els vampirs que xuplen la sang als treballadors, als venedors honestos i als consumidors.
La gran estafa del cristianisme encara dona rèdits, ara volen vendre la figura de Crist com a model empresarial. Amb déus tan complaents i dúctils dona gust!
El sentimentalisme és la tècnica de falsificar el sentiment.
(Josep J. Conill, "Submarins de butxaca". Lleida: Pagès editors, 2008)
Uno lee a Abascal y sus Minions y realmente sí que empieza a desear que muchos españoles sean sustituidos por migrantes.