M'agradaria vore-li la cara, ara, al mamarratxo mongòlic nostrat que va tuitejar l'any passat dient que l'ONU feia una cosa "més que inacceptable" acceptant el recompte d'assassinats que donava el govern de Gaza. Vore-li-la i marcar-li-la.
Guillem Calaforra
www.ara.cat/1_55f0bd?utm...
www.ara.cat
Les autoritats han desmentit sempre les xifres del ministeri de Salut, que les titllaven de "propaganda" de guerra