//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
M'agradaria vore-li la cara, ara, al mamarratxo mongòlic nostrat que va tuitejar l'any passat dient que l'ONU feia una cosa "més que inacceptable" acceptant el recompte d'assassinats que donava el govern de Gaza. Vore-li-la i marcar-li-la.
4mo
Guillem Calaforra
www.ara.cat/1_55f0bd?utm...
4mo
www.ara.cat
Les autoritats han desmentit sempre les xifres del ministeri de Salut, que les titllaven de "propaganda" de guerra
L'exèrcit israelià admet ara el recompte de Hamàs de més de 71.000 morts a Gaza
Vicent G. Devís