Ni a les zones valencianoparlants tampoc, memos. Si algú vol continuar fent-se tocamientos amb el resultat de la "consulta" té dret a fer-ho, però ha quedat clar que la cosa no anava ni de justícia lingüística, ni de llibertat de tria ni de procediment democràtic, sinó de supremacisme espanyol.