//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
PostEmbed
Hvis ditt hjemsted hadde en egen pizza, hva ville det vært? Det måtte blitt pizza basert på Mariekjeks fra Sætre
2d
Alf Rune S. E.
Hvis ditt hjemsted hadde en egen pizza, hva ville det vært? Meg: Pizza dell'Innherred med kjøttboller og fårekjøtt på en bunn av skjenning.
2d
Kristian Løseth
Såvidt meg bekjent er det ingen Mossepizza som har vaffel som bunn 🤔