Overraskende st Konan er ivorianer. Jeg var sikker på at han var cimmerianer.
Funker!
Lurer på om de som kritiserer ro-ro-ro-gjengen for amatørmessig roing reflekterer over sha-la-la-supporteres evne til å lage en sikkerhet-, helse- og arbeidsmiljøplan 🤔
Noen ser fornedrelsen av Sverige, andre mekker drone. Med fornedrelsen i bakgrunnen.
Når kommentator sier "en assisit" hører jeg "eNazist" og tenker det er snakk om MechaHitler fra Wolfenstein.
Sedlene var som FØKKINGS A3-ark!!!!!!
Fysiker på VM-kamp:
Rho - rho - rho
Har lyst til å skrive en køntrilåt om da jeg glemte unbrakoene mine i sørstatene.
🎶🎶
All my hexes live in Texas
🎶🎶
Og, ja... Innimellom når jeg sitter i kapteinstolen på båten min og putrer omkring på fjorden så tenker jeg tilbake på lille Kristian foran TVen med den slitte VHSen med Göta kanal og tenker "We fucking did it!"
Da smiler jeg.