Og, ja... Innimellom når jeg sitter i kapteinstolen på båten min og putrer omkring på fjorden så tenker jeg tilbake på lille Kristian foran TVen med den slitte VHSen med Göta kanal og tenker "We fucking did it!"
Da smiler jeg.
Kristian Løseth
Hadde et veldig usunt oppheng på "Göta kanal eller Vem drog ur proppen?" da jeg var liten. Trolig årsaken til at jeg nå eier en cabin cruiser.
en.wikipedia.org/wiki/G%C3%B6...