“İnsanların gerçekten karşılıklı olarak birbirlerini anlayabildikleri bir çağın geleceğine yürekten inanıyorum.”
Jiraiya~
Jiraiya
Loading...
5-6
Jokerdim sonra Jiraiya oldum. Kimseyle tanışamasamda yüz yüze, çoğunun iyi olduğunu gördüm. ☺️
Günmorning salının sallanmadığı, çarşambanın çarşafa dolanmadığı bir ülkede uyanamayanlar ☺️
open.spotify.com/track/6T2ACx...
LVL C5
vb.
Vay mk ne çaldılar, ne yediler de doymadılar ki AKP ye geçmişler🤣 sizin de gelmişinizi geçmişinizi katırlar kovalayıp, sansarlar sarsın.
TFF başkanına blr futbolcunun ismini söylüyorlar neden var diye, cevabı abilik yapması için diyor diğerlerine, mk çocuk mu lan bunlar hepsi profesyonel kulüplerde milyonlar kazanan elemanlar. Ne abiliği, abilik yüzünden 15 Temmuz yaşandı la bu ülkede.... Neyse. İyi ki kaybettiler ne diyeyim.
Tünaydın gençler, genç kalanlar ve kendini genç hissedenler ☺️