//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
TFF başkanına blr futbolcunun ismini söylüyorlar neden var diye, cevabı abilik yapması için diyor diğerlerine, mk çocuk mu lan bunlar hepsi profesyonel kulüplerde milyonlar kazanan elemanlar. Ne abiliği, abilik yüzünden 15 Temmuz yaşandı la bu ülkede.... Neyse. İyi ki kaybettiler ne diyeyim.