Goede zet, want extreem links heeft de laatste decennia niet veel gebracht.
💪🏼
Just how you like em huh? 😉
Excuses zonder de portemonnee te trekken.
Dat kan natuurlijk niet 😂
Die school heeft lekker zitten opletten…
Hup, daar gaan de prijzen…
Altijd beter dan Gruwelijke Gordon…
Hij is zoooo zielig 😂
Zoveel immigranten en nog nooit één enkeling met zijn knapzak hier de grens zien oversteken.
We halen ze gewoon vriendelijk op met de bus uit de buurlanden 😂
Kun je nagaan wat ons koningshuis kost 😂
Hoe zou in vermogensbelasting van Willie eruit zien?
€0,-
Mooi man!