Karakterimin o kadar dışına çıktım ki kendimi tanıyamadığım bir noktada duruyorum. Utancı sahiplerine iade etmem lazım yine de hala kendime yakıştıramıyorum.
Tansiyondan acile giriş yapıldı, özenle damar patlatıldı. Hepsi ama hepsi bana ait olmayan bir hicap yüzünden.
Hayat, siz yoğun bakımdaki dedenizden haber bekleyip, bir yandan da devlet hastanesinde ananız için koştururken arka planda başınıza gelenlerdir.
Bir deney yapacağım; aritmi ve rakı içeriyor.
Güzel bir gün ördek için.
Beni yörük bi şeytan ele geçirdi galiba, sürekli taşınmam gerekiyor. Daha 10 gün oldu, insaf ya.
Hayatta en özgürleştirici şey olmaktan korktuğun, dönüşmekten, başına gelmesinden korktuğun şey olmakmış.
Bilemiyorum arkadaşlar; nude atmak orucu bozarsa füze atmak da bozabilir.
Malum kişilerin isimlerini biliyorum, tek rica var Dm aracılığıyla cinsel sağlıkları hakkında bilgi vermeleri, doktora gidecek olsam da kanserine genetik yatkınlıktan dolayı dehşet içindeyim. Yazmazlarsa buradan isimlerini etiketleyerek sorucam. RP yapabilirsiniz görmezden gelmemeleri için, çok ok.
Geberip gitsem, mezarım da Süleyman şah türbesi gibi mobil olacak sanırım.