Biri çıkıyor "Ben CHP’yle yürümem" diyor, öteki "Zafer Partisi ırkçı" diyor, bir diğeri başkasının sözlerine takılıyor. Eleştirel olmanızı anlıyorum; çünkü biz bir koyun sürüsü değiliz. Ama gerçekten akıllıysak, tüm fikir ayrılıklarımıza rağmen aynı hedef için birlikte hareket etmeyi öğrenmeliyiz.
Arkadaşlar, tanıdık bildik vs. kim varsa kolundan tutup buraya getiriniz... Twitter hesabı da dursun insanların ama buranın yarınlar yokmuş gibi dolması lazım.
Yayınız bunu lütfen... Kim varsa eş, dost, sevgili mavi gökyüzü altına gelmeli artık.
yurtdışı yasağı ve ev hapsini normalleştirmeyeceğiz
BENİM ORDA OLMAM LAZIMIDI PAŞAM BEN DE VARIM DİYE GİRMEM LAZIMDI ÇOK KISKANIYORUM
GÜNDEM DEĞİŞTİRME 301 İNSAN İÇERİDE
GÜNDEM DEĞİŞTİRME 301 İNSAN İÇERİDE
GÜNDEM DEĞİŞTİRME 301 İNSAN İÇERİDE
GÜNDEM DEĞİŞTİRME 301 İNSAN İÇERİDE
GÜNDEM DEĞİŞTİRME 301 İNSAN İÇERİDE
GÜNDEM DEĞİŞTİRME 301 İNSAN İÇERİDE
GÜNDEM DEĞİŞTİRME 301 İNSAN İÇERDE
rahatça uyuyabilmek için sabah olmasını bekliyoruz :)))
ben neden ev hapsindeyim kafayı yicem. bi hapisten çıkıp birine girdik SUÇUM NE
tahliye haberleri geliyor çok şükür. kalan tüm arkadaşlarımızı alana kadar mücadeleye devam