Τετραψήφιο αριθμό συναυλιών έχει παρακολουθήσει ο υποφαινόμενος.
Ετούτη εδώ χτες, μπαίνει άνετα στο top-10 (δεν το έχω ακόμα φτιάξει) όσων έχω παρακολουθήσει.
Γίνεται να τελειώνει μια συναυλία, και να έχεις το συναίσθημα εκείνο ότι πρέπει να αγαπάς ΜΟΝΟ, να νοιάζεσαι και να σε νοιάζονται ; Ναι.