Estic una mica esgotada de veure el nostre folklore (i d'altres) passat per filtre de la IA.
Em preocupa perquè el folklore ha de ser del poble, de la gent, així que em disposo a tornar a omplir les xarxes de personatges dibuixats per la mà humana i que no facin tanta angunieta.
De tanta calor se'm posa la pell de gallina. I no és ni una metàfora ni un haiku.