19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı kutlu olsun
Üşütüksoyun bakış açısını benimseyenler banu alkanın afrodit olduğunu kabul edenler olabilir. Bilemem. İhtimal.
Uraz ve cem gsm operatörlerine çemkirerek rüzgarı yakalayamazlar. Boşuna zorluyorlar yazık hep. O öyle bi şey diil ERRRRRRKEK
Depreme ilk defa sokakta denk geldim baya yer sağa sola sallandı
*tütü ve pelerin bence şahane parçalar.
Yiiiğrmi üç niğğğsaaaan kuuğtluuuuğ oğlsuuuuuun🎈🎈🎈 Atatürk düşmanı haysiyetsizlere pembe balerin tütüleri, kırmızı pelerinlerle cumhuriyet şiirleri okutacağımız şahane günlere🫶
Kuzum siz mert vidinliyi ne sanıyordunuz tam olarak da, neye şaşırdınız?