//
sign in
Profile
by @danabra.mov
Profile
by @dansshadow.bsky.social
Profile
by @jimpick.com
AviHandle
by @danabra.mov
AviHandle
by @dansshadow.bsky.social
AviHandle
by @katherine.computer
EventsList
by @katherine.computer
ProfileHeader
by @dansshadow.bsky.social
ProfileHeader
by @danabra.mov
ProfileMedia
by @danabra.mov
ProfilePlays
by @danabra.mov
ProfilePosts
by @danabra.mov
ProfilePosts
by @dansshadow.bsky.social
ProfileReplies
by @danabra.mov
Record
by @atsui.org
Skircle
by @danabra.mov
StreamPlacePlaylist
by @katherine.computer
+ new component
ProfileReplies









Loading...
Lijkt mij duidelijk.
De bezuinigingen op de GGZ worden pijnlijk duidelijk.
Het grensoverschrijdend N2000 gebied bij ons in de buurt floreert aan beide kanten goed. Als ik zie wat er in Nederland aan bossen gekapt is en wordt dan is dat de reden dat het slecht gaat. Dat zogenaamde verschil tussen N en D wordt in stand gehouden.
Niet de stikstofverbindingen zijn het probleem, het zijn de bestuurders van dat gekken landje. Wat zeker is, ze gaan het evenals alle andere problemen niet oplossen welke regering er ook zit.
Wij zien een enorm spektakel boven Nederland richting Enschede. Trekt maar langzaam noordwaarts.
Ik hoor nooit iets over oorlogvoering waar zowel links als rechts enthousiast over zijn. Gaat dat klimaatneutraal?
Extreem links of extreem rechts. Mag ik hieruit concluderen dat het midden voor u niet meer bestaat?
Eens, dat is net zo gevaarlijk als het negeren van onrust onder de bevolking. Fijne avond nog.
Maar dat laat onverlet dat er onder de bevolking veel onvrede is. Nederland kan, hoe graag sommigen dit op ideologische gronden willen, fysiek niet de halve wereld huisvesten. Eens houdt het op. En onvrede is zoals de geschiedenis ons leert gevaarlijk.
Het verschil is dat er voor jonge Nederlanders en daklozen weinig aandacht is. Als het echte vluchtelingen die willen integreren en werken betreft ben ik het met u eens. Economische vluchtelingen en criminelen direct terugsturen.